mandag den 17. februar 2014

Dagen derpå.

Jeg har valgt at skrive endnu et indlæg vedr. hvalerne ude på Henne Strand, men dette indlæg skal ikke handle om hvalerne, men om folks reaktioner omkring min blog, og omkring de ting der er forgået over facebook idag, samt omkring mig som person. 

Dagen idag for mig kom faktisk som et chok over folks reaktion. 
Der var mange folk jeg endda kendte jeg blev utrolig skuffet over, som jeg endda har kendt i mange år efter hånden.
MEN MEN MEN !

Der var flest positive indvendinger omkring mit skriveri her på bloggen.










Vi starter med det negative:

Jeg fandt ud af idag det ikke altid er lut og lagkage at skrive blog om dyrevelfærd, da der er så mange meninger og synspunkter omkring tingene.  
Jeg startede dagen ud med at slette nogle billeder fra min blog, som jeg udgav igår, da jeg fandt ud af at jeg ikke måtte anvende dem, hvilket jeg synes var underligt fordi at jeg havde fundet dem på google.dk, og de samme billeder var brugt i BT, EB, og JV, idag. 
Jeg modtog forskellige signaler fra folk, der havde læst det jeg havde skrevet, mange forstod meningen, men mange hængte sig virkelig også i detaljer som jeg skulle forklare og selvfølgelig forsvar mit skriveri. " for er det man skal gøre som blogger, stå ved det du skriver." 
 Folk kom med raseri udbrud, og mange kunne ikke se det var forkert at gå på en hval, de mente det var sødt at børn var så nysgerrige, at de skulle op og gå/hoppe på den. 
Der har cirkuleret mange billeder rundt på nettet idag, både af hvalerne, men også af børn og voksne der står på dem. 
Mange af dem prøvede at give mig konstruktivt kritik, men jeg følte det mere som raseri. 
-når nok om de dårlige ting :)




Ind med det positive. 

Jeg har fået meget positivt respons fra folk, ikke kun fra folk jeg kendte, men også fra helt fremmede mennesker. Idag blev min blog omtalt med stor respekt, og jeg fik mange skulderklap på mit arbejde over min indsats. 
I løbet af dagen har jeg modtaget mange søde beskeder, og meget forstående beskeder. 
jeg har fået konstruktivt kritik, som jeg faktisk kunne fører videre til denne blog idag. 
 Da jeg kunne bruge meget af det. 
Jeg har fået meget støtte fra folk, og mange rosende ord med på vejen. 
Mange synes det var sejt at jeg kæmpede en kamp så tæt på mit hjem.
mange synes det var opløftende at jeg var en af dem, der tog ud og så på sagen inden jeg valgte at blogge om den. 
Jeg fik at vide at jeg var en sej og vejle stærk pige, der vidste hvad tingene drejet sig om, i de gældene situationer, at jeg havde min infomation iorden, og at jeg skrev meget flot.
Jeg fik af vide at der var mange der så op til mig, som blogger men også som person, da jeg gik efter hvad jeg ville og hvad jeg ønskes skulle laves om. 
Og jeg vil gerne sige mange tak for den gode støtte i har givet mig :) 

Og nu til dagens højtepunkt! :D 

værs'go LÆS! :D 










 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar