søndag den 15. september 2013

STOP !!!

Endnu engang fandt jeg en video på facebook, som folk vælger at dele, med hundekampe. denne gang er det mænd fra mexico, som slipper deres hunde løs, og den ene hund skam bider den anden i den ene side af hovedet, hvor den ligger og bløder, manden vælger at rose og klappe sin hund, efter den næsten har bidt den anden hund til døde.

Jeg så ikke hele filmen da jeg begyndte at stor tude, jeg kan slet ikke have det!

Til ALLE jer der vælger at DELE disse kampe, STOP!!! STOP DET!!!!
Jo mere i deler det, jo federe er det for ham det svin som vælger at lave en hundekamp!

STOP MED AT DELE DYRMISHANDLING!

INGEN NYDER AT SE PÅ DET!
- og hvis man gør ER MAN FUCKING SYG I SIT FUCKING HOVED!!!!


Dyr er væsner som mennesker er, det skal ikke gå ud over hundene at vi har det dårligt med os selv.
Som menneske går du sku da heller ikke ud og bider et andet menneske gør du?

STOP med at give det opmærksomhed, det er fint man kæmper for det, men i offentlig forum STOP DET! Der findes sider hvor man kan støtte STOP dyremishandling, men STOP MED AT DELE DE VIDEOER!


Jeg vil ikke engang sætte et billede ind af denne hundekamp. det er forfærdeligt.!

Jeg håber inderligt at alle der vælger og er så syge i deres små hoveder at lave en hundekamp, dør i helved, jeg håber inderligt de selv bliver slagtet....... Lige som de vælger at slagte små dyr! Fy for helved. !!

Jeg undskylder IKKE mit sprog i denne blog, da jeg står ved man IKKE mishandler dyr! OG IKKE DELER sådan en IDIOT på facebook!!!!!!!!!!!!!!!! Jo mere omtalte den nar får jo bedre for ham, og ønsker man ham noget godt? øhhh...... NEJ!!!!!! ..........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar