fredag den 27. september 2013

Stem på Vanilla!

Hej alle mine dejlige læser :) 


Jeg vil gerne bede jer gøre mig en kæmpe tjeneste.


MSFID er en gruppe på Facebook, det er en forkortelse af
 "Muskelhunde skal forblive i Danmark."
MSFID er en gruppe der kæmper for at få hundeloven med de 13 listehunde ophævet. Det er en meget dyrvenlig gruppe, hvor der er debatter, men også tid til et dejligt billede af ens kæledyr. 

Fedt lavet ik? :) 
Hende der står for gruppen hedder Theresa , og har meldt sin dejlige og smukke hund Vanilla til 
Oliver's  HOTDOG konkurrence. Hvor man kan vinde 10.000 kr.

Theresa har været så sød at, hvis i stemmer på Vanilla og hun vinder, 
vil Theresa donere 5000 kr til Foreningen Fair dog!
 Det er meget stort, da Fair dog er en foreningen der taler hundenes sag. 

Fairdog har igennem mange år hjulpet hunde, og rundet sager, hvor mange hunde ville have været aflivet. De hjælper med at redde, udsatte hunde, og er meget imod dyre mishandling.
De kæmper også for at få Listehundene tilbage i Danmark igen. 
Og det vil vi alle meget gerne have ik? 


Og trykke Like, del også meget gerne med dine venner.


For helt ærlig , er hun ikke en lækker Hotdog ;) <3? 

Så venner?

STEM STEM STEM PÅ VANILLA! 



- RitteFreja. 




2 kommentarer:

  1. tusind tak for de smukke ord. sidder her helt rørt
    Der er rigtig mange der kæmper mod forbuddet,jeg er blot heldig at have en side, der har mange likes, og det gør spredningen om forbuddet en del nemmere.
    men uden alle jer der liker var dette ikke muligt og dette arbejde du har lagt i denne blog Rittefreje er fantastisk <3

    SvarSlet
  2. Det var kun så lidt. Du er også en helt fantastisk person, Jeg beundre din side meget. Og det du kæmper for. 1000 tak for at være sådan en stor inspiration for mig <3

    SvarSlet