lørdag den 21. september 2013

Du er bange for "kamphunde"?


Jeg er Rystet!
Jeg er mildestalt Rystet....

Jeg har fundet ud af idag, at politikerne laver "regler" efter deres egne behov. 
Ikke vores kære venner. 
Nej ! 
Deres egne! 


Karen Hækkerup udtalte så "smukt" " Jeg er bange for kamphunde"
Hun siger endda " jeg har ikke forståelse for de folk der vil gå rundt med en farlig hund!


Nu skal jeg fortælle dig Karen hækkerup hvorfor man vælger at købe en sød sød listehund!

1: Det er en af de bedste familie hunde du kan få! 
2: Din hund er lige som dig, det er dig der opdrager den.!
3:  dine listehund er  hunde som alle andre hunde, fx. en labrador. 
4:  Jeg har kendt mange og kender mange af dine Listehunde, og de har ikke og jeg gentager IKKE gjort nogen noget, tværtimod, de er der for alle , de er legesyge, det elsker at gå tur, de elsker at blive motiveret. Lige som ALLE andre hunde du tilsyneladende ikke er bange for selvom i år 2011 var det en Schæfer der bed flest både før og efter loven trådte i kræft. jeg kan fortælle dig så meget at 1 år før forbudet, lå listehunde nr 8 på listen. og et år efter forbudet lå de der slet ikke, men Schæferen lå stadig nr 1. 

Jeg synes personligt ikke man kan som minister tillade at gøre ting ulovlige bare fordi man selv er bange for dem. Det er jo ikke Listehunden den er gal med, men det er i den anden ende af snoren det vil sige på godt dansk. MENNESKET! IKKE HUNDEN!!! Hvor langt ønsker man at kører denne sag ud?
Folk sendte mail omkring Cato's aflivning, men du ignoret os alle! 
Dagen efter vælger du så at sige, du vil kigge på skambidsloven. EFTER CATO ER AFLIVET! 
Hvis vi nu siger du var så god som du nu engang mener du selv er! hvorfor skete der så ikke noget da største delen af Danmarks befolkning havde brug for dig? 
Hvor var du? Sad du og spiste sammen med din populære regning? 
Eller var du hjemme ved din egen hund? Og ikke skænket dit job en tanke?

Cato blev afleveret som affald ! I en sort sæk og en papkasse. Han blev dømt af politiet som ikke er uddannet i dyradfærd. En dyrlæge udtalte efter Cato's død at hvis du havde ruppet røven, ville Cato højst sansynligvis stadig været i live! Ærligtalt er du ikke en ministerpost værdig! Det er skammelig du bare lader sådanne ting stå til....... 

Når men jeg fandt ud af at ministrene eller hele ministeriet kun laver de regler de er bange for, og hip hurra for dem! Er det virkelig sådan et land vi ønsker? 
Et land hvor politikerne tager beslutninger fordi de er bange? 

Jeg har været inde på en hollandsk side, dette er stattestikker over bid. Dette kunne DK måske lærer lidt af?

  1. Rottweiler
  2. 9
  3. Golden en Labrador Retriever
  4. 6
  5. Duitse Herdershond
  6. 2
  7. Mechelaar
  8. 2
  9. Engelse Cocker Spaniel
  10. 2
  11. Newfoundlander
  12. 1
  13. Berner Sennenhond
  14. 1
  15. Engelse Bulldog
  16. 1
  17. Tervuerense Herder
  18. 1
  19. Bouvier
  20. 1
  21. Bearded Collie
  22. 1
  23. Duitse Staande Hond
  24. 1
  25. Grote Münsterländer
  26. 1
  27. Dashond
  28. 1
  29. Rhodesian Ridgeback
  30. 1
  31. Akita Inu
  32. 1
  33. Samojeed
  34. 1
  35. Schnauzer
  36. 1
  37. Bull Terrier
  38. 1
  39. American Staffordshire Terrier
  40. 1
  41. Jack Russell Terrier
  42. 1
  43. Border Terrier
  44. 1
  45. Cavalier King Charles Spaniel
  46. 1
  47. Yorkshire Terrier                                          1





Til jer der har valgt at skrive under på vi vil have muskelhundene tilbage i Danmark vil jeg personligt gerne sige mange tak. Mange 1000 tak fordi i er dyrevenner og fordi i os kan se denne lov er skudt i hovedet. 
Mange tak fordi i deler de ting rundt på nettet i gør omkring muskelhunde og alt det med Cato. 
Det gør mig glad, og jeg ved der en masse andre der os er blevet glad. 
Og jeg ved at dette nok skal lykkes for os. <3 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar